Plötsligt händer det..*not*

Kan man med och gå in i affären där man betalade för en trisslott för två dagar sedan, säga: ursäkta, men jag fick aldrig min trisslott när jag var här sist, ni glömde att ge mig den och jag kom inte på det förrän idag - och förvänta sig att de ger en en ny lott?
Jag skulle tro att det är rätt kört.
Jag tror att de kommer skratta rått, slänga ut mig och be mig dra åt skogen. Kanske till och med spotta på mig.
Aaaarrrghhh vad det grämer mig! Jag kunde varit miljonär vid det här laget. Om det visar sig att det sålts en vinstlott i den butiken längre fram ska jag ta mig fasen gå dit och kräva min beskärda del.
Seså. Ge mig min miljon. Det är bara att hosta upp cashen.

Uppdatering:

Jag gick faktiskt tillbaka och frågade om jag kunde få en ny trisslott. Tjejen i kassan tittade på mig som om jag var dum i huvudet och muttrade något om att så kan man inte göra. Jag kände mig som en alkis som kommit in och tiggt pengar. Slank ut med svansen mellan benen.
På vägen hem hittade jag en tiokrona på marken.
En iskall tiokrona.
Jag köpte en tialott i närbutiken och vann 20 kronor.
Up yours Svenska Spel! Jag vinner, ni förlorar!
Ahahahahaha!
Ja, tekniskt sett har jag väl gått fem kronor back, men det skiter jag högaktningsfullt i.
Jag vill ändå inte bli miljonär*.

*Yeah, right...

Kommentarer
Postat av: Cilla

haha, det är bra Titti ^^ va en alkis och vinn en 20 o hela dagen är bra igen :P

2008-01-15 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0