alla stjärnor i universum och DU

det är svårt att beskriva en känsla med ord
men när jag är med dig
klarar jag av nästan allt och
tillsammans med dig
klarar jag av att slå tillbaka
mot Världen
när den attackerar mig



så fort mina blickar möter dina
så pirrar det till sådär bra,
sådär fint, inuti mig


syns det?
märks det?




när dina händer rör mig på de där sättet
jag bara vill bli rörd på


och när din mun ger ifrån sig ljud
så fort du bara säger någonting


då vill jag bara skrika
verka sådär helt galen
och bara tala om för dig


hur mycket jag verkligen
älskar dig


för alla stjärnor i hela Universum
kan aldrig någonsin lysa upp mig,
bättre än du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0