gahh..

Har nog vaknat på fel sida idag..känner mej sur och ledsen..förkylningen börjar ge sej.. fast har fortfarande feber..det är SÅ tråkigt att vara hemma  hela dagarna... Ska faktiskt  sätta en stoljävel vid spisen så vi får hemmalagad mat idag..Funderar på att göra nåt  med kyckling fil´´e ett supermumsigt recept jag fått av Sanne(svärmor)..

Eller så blir det lövbiff med potatiskroketter och beraneisesås..*mumma*

appropå  svärföräldrar..

 Har ALLDRIG gillat mina ex föräldarar och syskon och sådära..Har alltid dejtat mammas pojke typ..visst krille e mammas pojke med.. fast inte i samma besatthet..*haha* detta är bara gulligt.. Krilles föräldrar ringer inte mitt i natten och  frågar konstiga saker.. eller nattar honom genom att han får ligga i deras säng för annars kan han inte sova...

nä.. Jag Gillar  krilles familj.. han har juh två syrror med..ser dem som mina egna småsyrror.. den lilla*harkel* är en KOPIA av mej är jag var ung.. är juh lastgammal nu.. man blir lite mörkrädd när hon är ute och flänger...bara hon inte gör samma misstag som jag gjorde..

Den stora är mer lugn av sej och är hemma.. är rba för då vet man vart hon är..=) hon är likadan som krille lugn och hemma tam =)  klart man är rädd om henne med,... =) älskar att var i hennes lilla rum och snacka och titta på alla grejer hon har.. är snygga grejer med=) snart får hon inte plats där inne mer..

Hon har en pojkvän med. Han är snäll   och go.. men förstår mej inte riktigt på honom ibland.. men han förstår nog inte på sig mej heller=)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha, det var det mest gulliga jag läst på länge ^^ du är oxå som min syster, du gillar retas o så ju... men
lovar att vara rädd om mig när jag är ute o flänger runt

2007-12-25 @ 15:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0