Känslomätning

jag vill mäta i känslor
vad jag betyder för dig
volymen på min kärlek
sprängde linjalen
vågen
och allt däremellan


vem fan ber om stjärnor på himlen när man kan få bli knockad av dig?
släpp loss släpp kopplet
vem fan ber till GUD
när man kan be till dig älskling

du ska veta att även om hela världen skulle gå under
och om alla skulle vända dig ryggen och gå bort
skulle jag finnas kvar,
och jag skulle inte gå, nej,
jag står alltid precis bredvid

och om ditt syre skulle ta slut
skulle du få allt mitt,
även om det inte skulle fungera i praktiken
så vet du att teorin finns där ialla fall,
du skulle fått mitt allt om du skulle behöva
för du har gett mig så mycket, varenda jävla dag


du är min drog och jag är beroende
och det behövs inga livlinor när jag har dig,
du fick mig så lätt

min Kristofer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0