gahh...

Den där skojsiga grejen som folk gör när de ställer en fråga och låter i-poden shuffla fram en låt som svar? Jag gjorde det igår när jag hade lite tråkigt (läs: borde pluggat).
Jag kom fram till att jag bör:
A) inte lita på sådan skit och
B) byta låtar.
Hur Samantha Fox och Touch me hamnat i min låtlista är och förblir ett mysterium.
Så.
Då har vi rett ut det.
Och tar aldrig mer upp det igen.
Någonsin.

Will it be ok?
4 my people - Missy Elliot
(Inga konstigheter än.)

How are you feeling today?
Fading like a flower - Roxette
(Stämmer hyfsat bra)

How do your friends see you?
Rhythm Nation - Janet Jackson
(Jaha. Måste vara mina tics.)

Will you get married?
You raise me up - Josh Groban
(Jag väljer att se mellan fingrarna den här gången)

What is your best friend's theme song?
Let's talk about sex - Salt n' Pepa
(Moahahahahahaah!!! Ahhahahahaha!!!! Hoooooohohohohoho! Oj, oj, oj! Någon av mina vänner som känner igen sig? Någon? Jag nämner inga namn.)

What is the story of your life?
Iko Iko/Rain Man Soundtrack - Bananarama
(Aaaalrrrrighty then...)

What was high school like?
Loco - Pachanga
(That's sooo true. Not.)

How can you get ahead in life?
If You could read my mind - Studio 54
(...)

What is the best thing about your friends?I
rresistible - Jessica Simpson
(Yeeeees... Ännu ett hurhamnadedenhärlåtenpåminshuffle-moment. Någon vill mig illa. Riktigt illa.)

What is tonight going to be like?
So happy together - The Mamas and The Papas
(Weeee! Really!?)

What is in store for the remainder of this weekend?
Heartbreak Hotel - Whitney Houston
(Wtf!!??)

What song describes you?
Buttons - Pussycat Dolls
(What can I say. I'm a slut.)

To describe your grandparents?
So yesterday - Hilary Duff
(De är ju döda, så jag antar att det stämmer... Och Hilary Duff måste laddats ner hamnat där av misstag.)

How is your life going?
Woke up this morning (got myself a gun) - Sopranos theme song
(Här ville jag sluta shuffla och krypa ner under täcket. Och stanna där.)

What song will they play at your funeral?
Love is in the air - John Paul Young
(Nice. Jag tror att det kommer bli quite a funeral indeed...)

How does the world see you?
My humps - Black Eyed Peas
(Hehe... "...they treat me really nice, they buy me all this ice...")

Will you have a happy life?
Absolutely not - Deborah Cox
(Här försökte jag övertyga mig själv om att allt kommer bli så bra, så bra... Jävla i-Pod.)

What do your friends really think of you?
Sexy Back - Justin Timberlake
(Så sant, så sant. I'm da bomb. "...the motherf*** don't know how to act...")

Do people secretly lust after you?
A Dios le Pido - Juanes
(No habla espagnol. Men jag är säker på att det betyder något i stil med att jag är gudomligt snygg. Bombis.)

How can I make myself happy?
Shake your bon-bon - Ricky Martin

What should you do with your life?
Ask me - Morrisey
(Okidokey...)

Will you ever have children?
Touch me - Samantha Fox
(Kommentarer överflödiga.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0