ja.. jag är jobbig =)

 Men  jag är kär i Krille..trots jag har lust att strypa honom ibland =)
 Ska försöka väcka Loke så kan kan ut och kissa.. JA.. man får Väcka byrackan på morgonen.. andra hundar vill ut direkt.. det ända han gör är att flytta sej från sovrummet in i korgen i vardagsrummet..

Ska koka lite the.. det är så gott..gillade inte doften av vaniljthheet innan.. men det är så gott och luktar fantaskiskt.. vet inte vad jag fick för mej att det lukta apa innan=/

Girlgoesmom hade slut på sitt the.. funderade på att vara riktigt taskig och skicka en bild på mitt nylagade the.. Men tror hon stod och knackade på affären när den öppnade =) och bunkra upp med lite vaniljthe =)

Tycker det theet är bra med för jag behöver inget socker i..=) känns lite nyttigt faktiskt =)


GGM har även en son som fått upp ögonen för teletubbies..*gahh*.. har väldigt plågsamma minnen från dem..=/ när jag jobbade på BArnakuten och infektionen,, och man satt vak.. det var det enda en unge titta på.. om och OM igen.. Öppna dörren.. stänga dörren..*gahh*.. hoppas de är förintade från jorden när vi får barn..
 nepp nu väntar mitt the.. och hör och häpnad.. GI bröd.. det var faktiskt gott det med.. =)  Kollade på en sida där det stod att jag kunde gå ner till 46 kg till den 3/7-08 ehh.. yahh säkert.. väger  70 nu..tyvärr.. sen var det herbalife...  ne.. skulle inte tro det va.. får börja röra på röven istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0