lista 2007



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?


Höll du några av dina nyårslöften?
Hade jag några?Ingen aning,men jag har inga i år av just den anledningen, man håller de aldrig.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Ja både Pernilla och  Sofia blev mammor. Galet.

Dog någon som stod dig nära?
Nä tack o lov för d.

Vilka länder besökte du?
Sverige bara=/

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Mer roligheter, mindre tårar.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
alltid den 20 okt 0ch 31 dec.. fira 2 år och förlovning då =)

Största misstaget?
 att vara så osäker..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är alltid sjuk. Men skadad, nja, inte mer än normalt :P

Bästa köpet?
vår tv =)

Vad spenderade du mest pengar på?
teknikgrejs, busskort, på Loke.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Krilles Pussar , att jag fick nytt jobb

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Umbrella med Rihanna
Cara mia med Måns
All good things come to an end med Nelly Furtado
Grace Kelly med Mika

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
I början av året var jag nog mer blasé, i slutet fantastiskt mycket mer gladare än någonsin

Vad önskar du att du gjort mer?
Det tjänar inget till att vara efterklok, right?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Känt mig ensam.

Hur tillbringade du julen?
Med min familj :)

Blev du kär i år?
Jag är alltid kär i Krille och Loke

Hur många förhållande?
Ett, som som varar än

Favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, Grey´s anatomy och Scrubs.

Bästa boken du läste i år?
Det måste vara Stieg Larsons böcker, som var helt sjukt bra.

Största musikaliska upptäckten?
Timbaland.

Något du önskade dig och fick?
Ett nytt jobb

Något du önskade dig men inte fick?
En semesterresa

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
kommer faktiskt ite ihåg =/

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Absolut. Men 2008 blir bättre.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Ännu snyggare.

Vad fick dig att må bra?
Shopping ;) och att kramas.Med vem som helst, kramar is the shit.

Vem saknade du?
Zizzi och Malin jag jobbade med innan

De bästa nya människorna du träffade?
 Nästan alla på Carema så roliga folk =)

Årets sötaste?
Loke

Årets hetaste?
.

Årets största kärlek?
Krille och Loke så klart =)

Årets besvikelse?
Vet faktiskt inte..

Årets bästa?
Stoffe, mamma.

Årets snällaste?
 det är mamma som är najsast. Helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0