bad day

Det är ingen bra dag idag. Man känner det på sig så fort man sätter fötterna på det iskalla parkettgolvet som egentligen inte alls är parkett, utan bara plast som ser parkettig ut. Man bara vet. Instinktivt. Att det här, det blir en skitdag. The queenmother of shitty days. Man kan lika gärna ligga kvar i sängen. Hela dagen. Har väl egentligen inget jättebra svar på varför det känns så. Varför jag känner för att slå till någon. Hårt. Gärna med ett trubbigt föremål. Eller jo, vänta. Kan det vara...

...PMS????????????????

*mutter, mutter*

Eller så är det inte alls PMS och jag är bara allmänt cranky.

*mummel, mummel*

Jag antar att det sådana som jag som ger kvinnor dåligt rykte.

*sonofabvgfthufrcrapheuilcnijreiocnfucketifuc k*

Vadå "följa med och träna?" Kallar du mig fet? Va?

*svordomar*

Och vem i uvtnyguwejgcrmi har ställt den där kaffekoppen där?

*VRÅÅÅÅÅÅÅÅL*

UPDATE:
Att säga "du har ju det jämt" gör inte, jag upprepar, INTE saken bättre. Det blir snarare motsatt effekt (läs: VRÅÅÅÅÅL! UT UR MITT HUS OCH KOM INTE TILLBAKS!! OCH TA HUNDEN MED DIG! VRÅÅÅÅL!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0