husses julklapp fixad..

ja har varit nere i stan och handlat nån fläktgrejs till datan.. Sandra skulle ändå till Sf bokhandlen skulle se om där fanns nåt skojsigt till krille där med..
 HAde ingen aning  vad jag skulle ha i dator affären.. men hoppas det blev rätt.. annars går det juh att byta..

 var även nere i djurbutiken.. loke hittar dit med förbundna ögon..min lilla söta byrracka.. Köpte *ölkorv* till honom och frida i julklapp och en pipis till loke med.. så nu får LOke 4 julklappar i år av oss.. lite bortskämd..oki.. men han e våran sötis..=)
 Han som jobba där ville ge loke godis.. nåt fint jäkla kycklinggodis..loke vägra ta det från honom så jag fick äran och ge det.. sa om han inte tar det direkt så vill han inte ha det.. han tog det i munnen och sen spottade han ut det så som bara loke kan...*hehe*.. han är hemsk våran tuffevuffe..

Träffa ett ex...prahl.. ser inte han som ett ex.. ser mer han som..hm.. ja.. en bekant eller nåt.. han är lika vilsen som jag avr innan ..

 Säger bara följ ditt hjärta.. det gäller ifs alla.. skit i vad alla tycker och tänker.. det är dig och ditt välbefinande det gäller..




Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag tror att LOke är mäsatre på att spota ut det han får ^^ men det finns bara en lietn Uffetuffevoffe... Han blir bortskämd med pussar mat o gos, haha men det är väl det alla vill bli!

2007-12-25 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0