ja.. jag vet..

 Vet att allt är så puttinuttigt.. men kan inte hjälpa det.. är så kär i krille..han är verkligen perfekt.. han är snäll och gör mej så lycklig..

VI har våra duster ibland.. men går över lika snabbt igen =)

ser på MAgnus Betnér.. han är rätt rolig =)

Jobbade idag.. med feber..jaja ska vara ledig imorgon och ge mej ut med alla andra i julklappsletandet.. tur vet jag vad vi ska ha.. är bara två klappar kvar ..=)

Krille blir 25 nästa år.. vet inte alls vad jag ska köpa.. fundera på biljetter till blueman group...men var i Berlin och allt stod på tyska..min skoltyska har på nåt mystiskt sätt försvunnit..*harkel*..jaja det är juh inte än så.. får se vad som händer..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0