mer än ett år sen R.I.P

  Tänkte på dej för någon dag sen.. är lite mer än ett år sen du bestämmde att du inte ville stanna kvar här.. tänker på dej..

Farväl till livet,
du som höll mig i ditt hårda tag.
Farväl till livet,
som gjorde ett helvete av varje dag.

Farväl till friheten,
den som fick mina tårar att falla.
Farväl till friheten,
som för med sig regler till oss alla.

Farväl till ångesten,
som letade sig fram var gång då mörkret föll.
Farväl till ångesten,
och mitt mod som aldrig höll.

Farväl till strävan,
den jag aldrig orkade följa.
Farväl till strävan,
och allt det jag lyckats dölja.

Förlåt, familj och vänner,
för att jag nu släcker min allra sista gnista.
Förlåt, familj och vänner,
det var aldrig er jag ville mista.




(I will remember you,
will you remember me?
Don't let your life pass you by,
weep not for the memories)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0