Gamla tanter är inte att leka med.

sattoch kollade på Outsiders på Femman som bland annat handlade om Stephen. Stephen har tantskräck. De få gånger han går ut tar han på sig hängslebyxor - varje gång han passerar en tant tar han ett rejält grabbatag om hängslena för att försäkra sig om att han inte bonkar ner henne. Jag vet att det är hemskt. Jag vet att tvångstankar inte är något att skämta om. Men tantskräck... Det är lite för mycket Monty Python över det hela för att jag ska kunna ta det på allvar. Att han har eldflammor tatuerade på huvudet gör inte saken bättre. Jag ser framför mig hur han iförd hängslebyxor står och dunkar en stackars försvarslös tants huvud mot ett träd.
Förlåt Gud. Jag är en dålig människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0