PMS kärring


 Blir så jäkla sur på krille när han bara sitter framför datan och svarar inte när man pratar med honom..*gahh*
 Men jag blir mästan alltid sur på honom när det är en vacka kvar ungefär till helvetet bryter lös..kul läsning va..*hehe*

är lite bättre i nacken nu men ändå..=(

 Jag älskar min lilla krille och voffe trots jag får mina pmsanfall..=/ det är de bästa som hänt mej =)


Dina ögon lockar mig att glömma tid och rum,
endast du och jag existerar i vår egen värld.
Jag vill vila i din famn och känna din värme intill mig.
Jag blir så lycklig av din underbar själ och glädje.
Jag vill dansa med dig och för alltid vara hos dig.
Älska dig djupt och innerligt.
Du är min tvillingsjäl

Kommentarer
Postat av: Sanne

Aha, opererar KajsaStina också? Hon har väl bytt lokaler? Det är ju tyvärr alltid dyrare att sterilisera en tik än en hanhund men tack för tipsen! :-)

2008-01-10 @ 09:57:14
URL: http://www,millie05.blogg.se
Postat av: raukan

Moahaha. Nu är ju Henrich inte ett ragg men jag ska ha idén i åtanke till nästa gång.. :P

2008-01-10 @ 12:52:55
URL: http://raukan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0