bloggdöd

Jag tror att det är läge att uppdatera lite.
Jag har flera fullständigt godtagbara förklaringar till varför jag varit frånvarande så länge.

Jag blev bortförd av rymdvarelser och utsatt för allsköns tester i allsköns kroppsöppningar.

Jag blev uppäten av en illasinnad alligator.

Jag har legat i koma i två veckor.

Jag upptäckte hur oroväckande enkelt det är att göra egna jell-o-shots. Svårt att skriva inlägg när man knappt ser handen framför sig.


Jag drabbades av insikten att jag bara skriver blaj och beslöt mig för at lägga ner allt vad bloggande heter.

Jag har inte haft tillgång till dator.

Jag har jobbat som en tok.

Jag har pluggat som en tok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0