julklappar 2007

 V fick ganska många julklappar tyckete jag =)  Var hos mina föräldrar och åt gott och bara mös..

image4


 Jag fick: En mirandanalle och armaniparfym av krille.
               En bok och liten stekpanna av cilla
               Ett sett med bodylotion och duschcremé av Sandra
                En vas av Martin
                500 kr på Ikea och 300 på Gina av mamma och pappa
                Ett halsband av sanne och stefan.


 Krille fick : En skjorta av Sandra och Cilla
                    EN sparbössa och damvippa av familjen
                     300kr på dressman och 500kr på Ikea av mina föräldrar
                     Needfor speed , och två samlargrejs av mej
                     En tomte från Martin

    Loke fick: Sylta och leverkorv av mina föräldrar
                     En lack och läder väst och rosa och blå bajspåsar från krilles familj
                   Ett flexikoppel, ett paket med grisöron, doggysticks och en pipis av husse och matte


 Vi fick tillsammans : riskokare, bäddset,ljus och en ram med foto av oss i..och typ ikea presentkorten..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0