för bara riktigt viktiga personer

Du har den där
platsen
i mitt hjärta
som är markerad
med rött
och som bara är
reserverad
för dig
som en VIP-plats
för bara
riktigt viktiga personer


DU är perfekt älskling..det bästa som finns...;);)

 Sitter här med nackkrage och nåt skit för axlen.. kostade 500kr..*bläh*.. men läkaren sa att jag sklle ha det.. så då får jag väl det..*sucka*..Blev sjukskriven med.. så tråkigt att vara hemma.. finns inget att göra.. har plöjt genom *nästan* alla filmerna vi har..=/ Roligt är iallafall att det sista avsnittet av Desperate Housewifes e ute nu =) får äntligen veta vad som hände =) Mina två sötisar ligger helt döda i soffan...

Ska snart plocka bort all jul.. börjar tröttna på det nu.fast det är ändå mysigt med lite ljus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0